ząbkowanie opon kombi tył

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kamir
    Classic
    • 2012
    • 1

    ząbkowanie opon kombi tył

    Zamieszczone przez barteq
    a te oleje 0w30,5w30 jaki mają wpływ na żywotność turbiny? bo wiele razy czytałem, że zakłady regenerujące zalecają do turbin 10w, więc jak to jest?
    Zakąłdy regenerujace turbo nie maja takie sprzetu jak producent więc to zasadne .
    Fabrycznie nic się nie dzieje i jedynie latem przy upałach lepiej zalac coś 5W wzwyż aby ten film olejowy był bardziej stabilny.

    Zamieszczone przez Seed
    Pytam w imieniu posiadaczy DPF ale i swoim - warto w takim razie przeplacac za tego Millersa (ok. 275 PLN - przynajmniej u elemenateura http://pro-choice.pl/xf-l...-5l-p-304.html) czy warto kupic jakis dobry C3 za ok 150 PLN?
    Warto a jak ktos woli tanie wtedy Tridenta LL 5W30 w opakowaniu 15L wychodzi doskonale .


    Zamieszczone przez loru
    producent projektując auto brał na pewno pod uwagę błąd pomiarowy czujników jakie zastosowała i doszedł do wniosku, że odchylenie od rzeczywistego stanu jest akceptowalne wiec nie szukajmy dziury gdzie jej niema
    Dokładnie , widziałem jak chłopaki stroja jakiegos Opla, inna temp. właczenia wentylatora na ECU idzie i laptop pokazuwał co innego , czujnik co innego ....niekiedy to różnica ok. dobrych kilku stopni.

    I jeszcze jedna sprawa, auto lekko zmodyfikowane muszą miec inne oleje.

    Wystarczy remont u P. Kazka który korzysta z maszyn sprzed 10 lat i juz mamy tolerancję na cylindrach jak w zmodzonym aucie wyczynowym....procesy obróbki fabryczne a warsztatowe to zupełnie inna historia.


    Zamieszczone przez innova
    ylko że ja nie wiem czym charakteryzuje się dźwięk szkalanek gdyż poza dżwiękami piszczących i ślizgających się pasków to nic innego nietypowego nigdy w moich samochodach (jaki by nie był) nie usłyszałem
    Każdy słyszy co innego, jednemu LM bedzie hałasować innemu nie , warto zrobić pomiar decebelomierzem i wtedy wszystko jasne :-)
  • zietol2010
    Classic
    • 2010
    • 1

    #2
    ząbkowanie opon kombi tył

    witam,

    mam Octavię I Kombi z 2006 roku, auto przejechało zaledwie 71TKM, ale borykam się z dolegliwością "pustych" kombi, czy ktoś z Was uporał sie z zjawiskiem ząbkowania opon w Octavii I? Czy jest szansa na zmianę ustawienia geometrii, lub czy jest jakiś sposób by umilić sobie jazdę, poza zrobieniem głośniej radia? będę wdzięczny za wszelkie pomocne sugestie.

    Komentarz

    • tom2212
      RS
      • 2008
      • 3892

      #3
      zietol2010, Miałem takie w poprzedniej. Jedynym sposobem była wymiana opon na nowe. Po wymianie było do końca wszystko ok

      Komentarz

      • Tony065
        RS
        • 2009
        • 2497
        • Octavia I (1U2)
        • ARX 1.8 20VT 150 KM

        #4
        jeśli opony są już wyząbkowane, to za bardzo nic nie zrobisz. można pomieszać tył-przód/lewo-prawo, jeśli się da, może to coś pomóc, bo przód bardziej pracuje /FWD/. niestety, trzeba zawsze pamiętać o ciśnieniu. ja mam +0,1 więcej niż książka pisze i jest OK.
        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
        @ by Tune-up Gdańsk
        TDI VP++ i jeszcze rośnie
        Antek

        Komentarz

        Pracuję...